html - طراحی

ساخت وبلاگ

برای ایجاد یک منو واکنشگر تمام صفحه پلاگین DC Fullscreen Responsive Menu میتواند انتخاب خوبی باشد.

نحوه ایجاد منو واکنشگر تمام صفحه

ایجاد منو واکنشگر تمام صفحه

در ابتدا پلاگین DC Fullscreen Responsive Menu را نصب کنید پس از فعالسازی به مسیر Appearance » DC Fullscreen Menu بروید.

fullscreenmenusettings
حال می بایست یک منو را از لیست کشویی به دلخواه انتخاب کنید.
سپس مسیر باز شدن اسلاید برای منوی تمام صفحه را انتخاب کنید که می توانید هر یک از گزینه های بالا، راست، چپ، پایین، و یا بدون اثر را انتخاب نمایید.
DC Fullscreen این امکان را به شما میدهد تا پس زمینه و رنگ و حتی متن مناسبی برای منو خود انتخاب کنید و آن را به سلیقه خود طراحی کنید . در انتخاب رنگ ها دقت داشته باشید تا مشاهده این منو برای کاربران خسته کننده نباشد.
همچنین خوانایی متن ها را نیز در نظر بگیرید و رنگ هایی را انتخاب کنید که وضوح بیشتری دارند.
برای انتخاب فونت مناسب می توانید از فونت های گوگل برای متن منو استفاده کنید. برای اینکار کافیست تا نام فونت را وارد کرده و صبر کنید تا پلاگین آن را برای شما بارگذاری کند.
گزینه Tiny link to Author’ را غیر فعال کرده و در نهایت، تنظیمات خود را ذخیره کنید.

منبع: wpbeginner

پیشنهاد ویژه راستی اگر علاقه مند به محصولات وردپرس هستید و فعلا قصد خرید ندارید توصیه می کنیم فروش های ویژه را از دست ندهید !

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 149 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 7:14

شاید تا کنون با ورود به برخی از سایت ها مشاهده کرده باشید که به دلیل محدودیت و تحریم های کشور موفق به ورود به آن سایت نشده باشید . ایجاد محدودیت ها از راه های مختلفی امکان پذیر است . اما شاید شما نیز دوست داشته باشید کاربران خارجی نتوانند وارد سایت ایران شوند و فقط کاربران ایرانی بتوانند از مطالب سایت شما استفاده کنند . در این مطلب به شما افزونه ای را معرفی می کنیم که توسط آن قادر خواهید بود ورودی سایت خود را تنها برای کاربران ایرانی مقدور سازید . افزونه Advanced Iranian Widget یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر خواهید بود آیپی کشور های مختلف را محدود و محروم کنید . همچنین توسط این افزونه می توانید کشوری را محدود کنید و مثلا کاربران فقط بتوانند از آیپی های خارجی وارد سایت شوند و از مشکلات احتصاصی جلوگیری کنید . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه Advanced Iranian Widget همراه باشید .

شناسایی کاربران ایرانی در وردپرس با Advanced Iranian Widget

برخی از ویژگی های افزونه Advanced Iranian Widget برای وردپرس :

  • قابلیت محدود و محروم کردن کاربران خارجی از سایت
  • قابلیت محدود کردن کاربران ایرانی از مطالب سایت
  • امکان اجرای کر های php  و جاوا اسکریپت
  • فابلیت نمایش عکس و متن تصاویر
  • امکان تغییر تنطیمات پاراگراف
  • امکان اصافه کردن عنوان و لینک به آن
  • و …

اگر می خواهید بازدیدکنندگان سایت شما فقط ایران باشند و یا اصلا کاربران ایرانی وارد سایت شما نشوند ، افزونه Advanced Iranian Widget را دانلود و در سایت خود فعال کنید .

لینک های ضمیمه :
  •    دانلود افزونه Advanced Iranian Widget برای وردپرس [ لینک ]
پیشنهاد ویژه راستی اگر علاقه مند به محصولات وردپرس هستید و فعلا قصد خرید ندارید توصیه می کنیم فروش های ویژه را از دست ندهید !

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 132 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 7:14

همانطور که مطلع هستید سئو مهم ترین عامل پیشرفت هر سایتی می باشد . طراحی استاندارد و سئو رابطه ی مستقیمی با یکدیگر دارند و اگر سایتی از طراحی استاندارد و جذاب برخوردار نباشد نمی تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند و همچنین اگر سایت ظاهر خوب و استاندارد داشته باشد اما از سئوی خوبی برخوردار نباشد ، باز هم مانع ارتقا رتبه و پیشرفت شما می شود ! با این نکته ، قطعا متوجه اهمیت سئو شده اید . خود سئو یک تخصص به حساب می آید و اگر کسی این تخصص را کسب نکند و به عبارتی در سئو متخصص نشود نمی تواند این عامل را خوبی ارتقا ببخشد و سبب پیشرفت سایت خود شود . یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت سایت و سئو ، متاتگ هایی هستند که موتور های جستجو اهمیت ویژه ای به آن می دهند و اطلاعاتی که در انها نمایش داده می شوند ، اطلاعاتی هستند که از همین متا تگ ها گرفته و فراخوانی شده اند . در این مطلب قصد داریم افزونه ای حرفه ای را معرفی کنیم که توسط آن می توانید وضعیت متا تگ ها و سئو سایت خود را آنالیز کنید . افزونه HeadSpace 2 یک افزونه حرفه ای برای آنالیز متاتگ های سایت می باشد که به افزایش رتبه ی کلمات کلیدی شما کمک زیادی می کند . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه HeadSpace 2 همراه باشید .

برخی از ویژ گی های افزونه برای وردپرس :

  • قابلیت آنالیز کلمات کلیدی و متا تگ های مهم سئو
  • آنالیز حرفه ای
  • کمک به افزایش رتبه ی کلمات کلیدی
  • و …

قابلیت مدیریت متاتگ های صفحات توسط افزونه :

  • Posts
  • Pages
  • Categories
  • Home page
  • Author pages
  • Search pages
  • ۴۰۴ page

اگر به فکر افزایش رتبه ی کلمات کلیدی خود در موتور های جستجو هستید ،پیشنهاد می کنیم افزونه HeadSpace 2 را نصب کنید تا با آنالیز متا تگ های خود ،مشکلات سایت خود را برطرف کنید و سبب پیشرفت و ارتقا رتبه ی کلمات کلیدی خود شوید .

لینک های ضمیمه :
پیشنهاد ویژه راستی اگر علاقه مند به محصولات وردپرس هستید و فعلا قصد خرید ندارید توصیه می کنیم فروش های ویژه را از دست ندهید !

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 159 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 7:14

یکی از راه های جذب کاربران و پایبندی آنها به سایت ، خبرنامه می باشد ؛ چرا که هنگام ارسال یک ایمیل متن هنگام خبرنامه در […]

نوشته خبرنامه حرفه ای برای وردپرس با افزونه Email newsletter اولین بار در پیکور پدیدار شد.

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 18:08

خرده نان در واقع اصطلاحی است که برای لینک های پیمایشی بکار میرود که به کاربران کمک میکند تا در هر صفحه از سایت موقیت خود را بدانند. این لینک ها همچنین به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک میکند تا  سلسله مراتب لینک در یک صفحه را بهتر درک کند.

نحوه نمایش لینک های خرده نان در وردپرس
نحوه نمایش لینک های خرده نان در وردپرس با استفاده از پلاگین Yoast SEO

ابتدا Yoast SEO را نصب و فال کنید سپس به مسیر SEO » Advanced بروید و گزینه را ‘Enable breadcrumbs’ فعال کنید.

yoastbreadcrumb-1
در این تنظیمات میتوانید موارد دلخواه خود جهت نمایش خرده نان برای تمام کاربران را تغییر دهید و پس از اعمال تغییرات مناسب .
با دکمه ذخیره تغییرات  تنظیمات را ذخیره کنید.

نمایش خرده نان در سایت

برخی از قالب های وردپرس در حال حاضر از این پلاگین پشتیبانی نمی کنند. برای اینکه مطمئن شوید قالب شما از این پلاگین پشتیبانی می کند به صفحه ای از سایت خود رجوع کنید تا لینک های خرده نان را که به طور اتوماتیک فعال شده اند مشاهده کنید.

چنانچه این لینک ها وجود نداشتند پس شما نیاز دارید تا قطعه کد زیر را در قالب خود و یا فایل header.php  اضافه کنید.  کد را در انتهای فایل قرار دهید.

<?php if ( function_exists('yoast_breadcrumb') )
{yoast_breadcrumb('<p id="breadcrumbs">','</p>');} ?>

هم اکنون لینک های خرده نان را میتوانید در سایت خود مشاهده کنید.

منبع: wpbeginner

پیشنهاد ویژه راستی اگر علاقه مند به محصولات وردپرس هستید و فعلا قصد خرید ندارید توصیه می کنیم فروش های ویژه را از دست ندهید !

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 13:15

از پلاگین OptinMonster  می توان در تمام سایت ها از جمله وردپرس، دروپال، جوملا و درکل تمام سیستم های وب استفاده کرد.
اگر در مورد کسب و کار آنلاین خود جدی هستند، پس باید یک لیست ایمیل برای خود بسازید.
به طور معمول صاحبان کسب و کار تنها یک فرم اشتراک بر روی سایت خود قرار میدهند و منتظر می مانند تا لیست ایمیلشان به سرعت رشد کنند اما معمولا با اینکار جوابی نمیگیرند.آشنایی با پلاگین ساخت پاپ آپ OptinMonster
شما می بایست یک فرم نمایش اطلاعات زیبا و بر اساس علاقه کاربران ایجاد کنید. با استفاده از پلاگین OptinMonster میتوانید با ایجاد پاپ آپ های زیبا اقدام به دریافت ایمیل کاربران نمایید و به راحتی یک فرم زیبا بدون نوشتن کد ایجاد کنید.

مزایای OptinMonster

طراحی فرم های زیبا – با این پلاگین می توانید فرم های زیبا که به بهترین شکل بهینه سازی شده اند را ایجاد کنید.

بیش از ۷۰٪ از بازدید کنندگان بدون بازدید از صفحه دیگر از سایت خارج می شوند برای اینکه این نرخ خروج را کاهش دهید بهتر است از تکنیک هایی برای نگه داشتن کاربران استفاده کنید مثلا پیامی تحت عنوان “شما خوش شانس هستند!” را در پاپ آپ خود قرار دهید تا با این روش تعداد ایمیل های بیشتری بدست بیاوردید.
این پلاگین قابلیت ادغام با همه نرم افزارهای بازاریابی با ایمیل از جمله:

Aweber

MailChimp

Constant Contact

Campaign Monitor

MadMimi

Infusionsoft

iContact

GetResponse

Mailpoet

OntraPort

Feedblitz

sendinblue

و  همه اسکریپ های سفارشی را دارا می باشد.
نمونه ای از طرح های از پیش ساخته شده

om-designs1
om-designs2
om-designs3
om-designs4
om-designs-customizer-e1413848670851

منبع: wpbeginner

پیشنهاد ویژه راستی اگر علاقه مند به محصولات وردپرس هستید و فعلا قصد خرید ندارید توصیه می کنیم فروش های ویژه را از دست ندهید !

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 3:32

اکثر سایت هایی که ما روزانه از آنها بازدید می کنیم پرتالی برای کاربران دارند ، پرتال کاربران بخشی است کا کاربران به گشت و گذار در آن می پردازند . برخی از سایت ها بخشی به نام وبلاگ  را نیز در نظر گرفته اند که در آن اخبار ، وقایع و مطالبی را که مربوط به سایت می باشند را منتشر می کنند . بخش وبلاگ بخشی است که از پرتال و صفحه اصلی سایت جدا می باشد . برای ایجاد این بخش می توانید سیستم مدیریتی خود را بر روی ساب دامین نصب کنید و چنین مکانی را بوجود آورید . اما راهی دیگر نیز برای اینکار وجود  دارد که نیازی به نصب مجدد وردپرس و سایر موتور های جستجتو نمی باشد . در این مطلب قصد معرفی افزونه را داریم که توسط آن می توانید بخش وبلاگ را در سایت خود فراهم کنید و آنرا راه اندازی کنید . افزونه WP Blog and Widget یک افزونه حرفه ای برای سایت می باشد که توسط آن قادر خواهید بود بخشی به نام وبلاگ در سایت خود ایجاد کنید . در بخش وبلاگ می توانید وقایع و اخباری که نمی خواهید در سایتتان منتشر کنید را ، در دسترس کابران قرار دهید . این بخش در واقع از خود سایت جدا می باشد و به صورت یک سایت مجزا نمایش داده خواهد شد اما از طریق پیشخوان سایت اصلی قابل کنترل و دسترسی است . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه WP Blog and Widget همراه باشید .

ایجاد بخش وبلاگ در وردپرس با افزونه WP Blog and Widget

برخی از ویژگی های افزونه WP Blog and Widget برای وردپرس :

  • پشتیبانی از انواع کد های میانبر
  • قابلیت لایه بندی به صورت grid view
  • دارای ابزارک های اختصاصی افزونه
  • قابلیت نمایش آخرین ارسالی های وبلاگ در سایت اصلی
  • پشتیبانی از دسته بندی ، برچسب ها ، دیدگاه ها و …
  • قابلیت نمایش نوشته ها در اسلایدر سایت اصلی
  • قابلیت صفحه بندی وبلاگ
  • قابلیت شخصی سازی کد ها Css برای زیباتر شدن وبلاگ
  • و …

اگر به فکر ایجاد بخش وبلاگ در سایت خود هستید ، هم اکنون افزونه WP Blog and Widget را دانلود کنید .

لینک های ضمیمه :
  •    دانلود افزونه WP Blog and Widget برای وردپرس [ لینک ]
پیشنهاد ویژه راستی اگر علاقه مند به محصولات وردپرس هستید و فعلا قصد خرید ندارید توصیه می کنیم فروش های ویژه را از دست ندهید !

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 3:32

شبکه های اجتماعی سهم زیادی از کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده اند و نقش بسیار زیادی در توسعه ی سایت ها دارند . یکی از مهم ترین راه های گسترش یک سایت استفاده از شبکه های اجتماعی و فعالیت برند سایت شما در شبکه های اجتماعی است . اهمیت روز افزون شبکه های اجتماعی در بالا بردن رتبه سایت ها ، یک فاکتور غیر قبل انکار است که در این مطلب قصد معرفی افزونه ای حرفه ای برای اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی توسط کاربران را داریم . افزونه Add to Social Bookmarking یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر خواهید بود به کاربران سایت خود ، امکان اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی را بدهید . توسط این افزونه دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی در ادامه مطالب سایت نمایش داده می شود و کاربران با کلیک بر روی آنها می توانند مطالب سایت شما را در صفحه ی شخصی خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و منتشر سازند . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه Add to Social Bookmarking همراه باشید .

ایجاد دکمه ی اشتراک گذاری مطالب در وردپرس با افزونه Add to Social Bookmarking

برخی از ویزگی های افزونه Add to Social Bookmarking برای وردپرس :

  • قابلیت اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران
  • اشتراک گذاری نامحدود
  • اشتراک گذاری مطالب در ۱۲ شبکه اجتماعی
  • اشتراک گذاری راحت و کارایی آسان
  • کمک به ارتقا رتبه ی سایت
  • و …

اگر به فکر فعالیت در شبکه های اجتماعی با برند سایت خود هستید ، با نصب افزونه Add to Social Bookmarking و با کمک کاربران سایت شما به رتبه های برتر در شبکه های اجتماعی خواهد رسید .

لینک های ضمیمه :
  •    دانلود افزونه Add to Social Bookmarking برای وردپرس [ لینک ]
پیشنهاد ویژه راستی اگر علاقه مند به محصولات وردپرس هستید و فعلا قصد خرید ندارید توصیه می کنیم فروش های ویژه را از دست ندهید !

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 3:32

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

دوربین‌های عکاسی پاناسونیک در میان دوربین‌های نیمه‌ حرفه‌ای بازار و در کلاس Micro Four Thirdها یکی از بهترین نمونه‌ها به حساب می‌‌‌آیند. این شرکت به تازگی نسخه جدید از دوربین محبوب GF7 خود را با نام Lumix GF8 و برای دوست‌داران تصویربرداری سلفی به بازار ارائه کرده است. این دوربین برای عکاسی سلفی به امکانات ویژه‌ای مجهز شده است.

همانطور که اشاره شد تقریبا اکثر امکانات این دوربین مشابه GF7 است که از آن جمله می‌توان به مانت لنز Micro Four Third و سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS با سایز 13×17.3 میلیمتری و با امکان ارتقا حساسیت تا ISO 25600 اشاره کرد. در سیستم تشخیص فوکوس این دوربین با نام Contrast AF علاوه بر چهره٫ چشم‌ها نیز شناسایی می‌شوند. یک نکته جالب در طراحی این دوربین و آنچه این مدل را برای برداشت تصاویر سلفی به ابزاری ایده‌آل بدل می‌سازد به صفحه‌نمایش آن تعلق دارد. این صفحه‌نمایش 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه‌ای می‌تواند کاملا به سمت بالا حرکت کرده و با چرخشی افقی کاملا در مقابل دیده‌گان کاربران قرار بگیرد. بدین‌ترتیب با مشاهده سوژه از روبروی دوربین می‌توان بدون نگرانی از در کادر نبودن سوژه، اقدام به گرفتن سلفی‌های بی‌نقص کرد.

معرفی دوربین سلفی جدید Lumia GF8 از سوی پاناسونیک

این دوربین که از برداشت تصاویر RAW با فرمت RW2 نیز پشتیبانی می‌کند. دارای وای‌فای داخلی بوده و در فیلم‌برداری نیز حداکثر به وضوح 1080/60p دست پیدا می‌کند. حداکثر و حداقل سرعت شاتر این دوربین 1/500 و 60 ثانیه است و نرخ برداشت تصاویر پی در پی در آن نیز به 5.8 فریم در هر ثانیه می‌رسد.

معرفی دوربین سلفی جدید Lumia GF8 از سوی پاناسونیک

میکروفون استریو، قابلیت ارتباطی NFC و باتری با ظرفیت برداشت 230 عکس با یک بار شارژ از دیگر مشخصات قابل ذکر برای این دوربین 266 گرمی به حساب می‌آیند. قیمت و زمان حضور در بازار این مدل هنوز مشخص نیست.

منبع

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 2:13

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

در اینکه طی چند روز آینده و در آغاز نمایشگاه MWC 2016 در بارسلون اسپانیا شاهد رونمایی از دو پرچمدار جدید سامسونگ با نام‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge‌ هستیم هیچ شکی وجود ندارد این دو گوشی که در طی هفته‌های اخیر در بسیاری از خبرهای فاش شده به طور کامل معرفی شده و تصویر آنها نیز در دسترس قرار گرفت حالا در یک تیزر تبلیغاتی رسمی ظاهر شده‌اند.

تقریبا هیچ نکته نگفته‌ای در مورد دو گوشی جدید سامسونگ در رده بالای بازار پیش از معرفی رسمی آن در روز 21 فوریه (2 اسفند) یعنی یک روز پیش از بازگشایی نمایشگاه MWC 2016 در بارسلون اسپانیا باقی نمانده است. حالا در آخرین نمونه‌ از این اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده ویدئوی تبلیغ رسمی و تیزر این دو گوشی نیز از سوی سامسونگ اندونزی در دسترس قرار گرفته که بسیاری از اطلاعات پیشین منتشر شده در مورد S7 و S7 edge را تایید می‌کند. از جمله این اطلاعات باید به ضد آب بودن آنها و درجه ضد آبی مشخص IP67 اشاره کرد که امکان غوطه‌ور کردن گوشی در آب را فراهم می‌آورد.

باتری‌های حجیم 3000 و 3600 میلی آمپر ساعتی (به ترتیب برای S7 و S7 edge) همراه با بازگشت کارت حافظه روی دستگاه از دیگر مواردی ست که در گذشته به آنها اشاره شده بود و در این ویدئو نیز حضور دارند.

منبع

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 2:13

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

LG Stylus که از آن با عنوان G4 Stylus نیز یاد می‌شود در حال حاضر یکی از گوشی‌های محبوب رده میانی بازار به حساب می‌آید که با صفحه‌نمایش بزرگ و قلم همراه دستگاه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این گوشی به زودی جایگزین تازه‌ای به نام Stylus 2 خواهد داشت که با مشخصات بهبود یافته رسما در MWC 2016 معرفی خواهد شد.

Stylus 2 را می‌توان در کنار دو مدل X Cam و X Screen به عنوان جدیدترین موج تلاش ال‌جی برای فروش بیشتر در رده میانی بازار تلقی کرد. Stylus 2 البته در مقایسه با نسل قبلی این کلاس تغییر بزرگ و انقلابی خاصی را تجربه نکرده است این گوشی که همچون گذشته از یک قلم بهره می‌برد دارای صفحه‌نمایش مشابه با قبل 5.7 اینچی 720p بوده و ظاهرا همان مجموعه پردازشی 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی ARM A53 همراه با اتصال LTE، حافظه 16 گیگابایتی و باتری 3000mAh دارد. اولین تغییرات در این مدل به حافظه رم 1.5 گیگابایتی (1 گیگابایت در مدل قبلی) و دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی تعلق دارند.

معرفی ال جی Stylus 2

Stylus 2 با اندروید 6 به صورت پیش‌فرض در سه رنگ سفید، قهوه‌ای و خاکستری ارائه می‌شود و با اینکه ال‌جی در توصیف قیمت آن به یک رقم استثنایی (exceptionally-priced) اشاره کرده اما هنوز این قیمت به صورت دقیق،‌ مشخص نیست. اطلاعات کامل در مورد این مدل به احتمال فراوان در نمایشگاه MWC 2016 مشخص خواهد شد.

منبع

- - , .

html - طراحی...
ما را در سایت html - طراحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار html بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 2:13